Dostava

Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode na internetskoj trgovini dobi.hr. DOBI dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima, iznimno samo za neka mjesta i subotom uz nadoplatu od strane kupca, za čiji iznos se službenik trgovine telefonski dogovora s kupcem. Uslugu dostave proizvoda naručenih putem DOBI Internet trgovine obavlja kurirska služba GLS. Dostava proizvoda na skladištu je moguća u roku od jednog ili dva radna dana od dana potvrde narudžbe. Za dostavu proizvoda koji nisu trenutno dostupni na skladištu, rok za dostavu je istaknut u opisu proizvoda. Iznos dostave je 5€ u paušalnom iznosu za sve proizvode. Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Dostava na otoke moguća je isključivo uz uplatu na transakcijski račun ili kartičnim plaćanjem, dok plaćanjem pouzećem nije moguće. Dostava se vrši isključivo na području Europske Unije.

 

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio DOBI Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) DOBI ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. DOBI zadržava pravo ne isporučiti narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Plaćanje po dostavi:

Uslugu plaćanja po dostavi (pouzećem) DOBI nudi za područje cijele Hrvatske, osim određenih područja u kojima nije dostupna usluga dostave GLS dostavne službe.

U slučaju odabira plaćanja robe po dostavi, plaća se isključivo gotovinom.

Za proizvode koje želite da organiziramo plaćanje po dostavi, tj. pouzećem, odaberite plaćanje pouzećem prilikom naručivanja ili nas kontaktirate putem email adrese: info@dobi.hr, pozivom na telefonski broj 091/476-7574, direktnom porukom na našu Facebook stranicu DOBI - Prva hrvatska pametna trgovina ili na Instagram profil @dobi.hr

RAČUN

Sve pošiljke koje šaljemo kupcima sadrže račun. Tvornički zapakirane proizvode ne otvaramo. Molimo provjerite transportno pakiranje proizvoda na kojem se nalazi prozirna folija u kojoj je račun i na poleđini jamstveni list. Ukoliko ste naručili manji proizvod, tada se račun nalazi u koverti ili kutiji u kojoj je dostavljen.