Servis i jamstvo

DOBI jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati priloženih naputaka. Jamstvo počinje vrijediti s danom zaprimanja proizvoda, što dokazujete originalnim računom o kupnji proizvoda. Svaki kvar koji se pojavi unutar 24 mjeseca od kupnje elektroničkog uređaja bit će uklonjen uz sljedeće uvjete:
- da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe
- da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave, udari groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka
- da proizvod nije mehanički oštećen.

Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu potrošnih dijelova proizvoda.

U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće otkloniti u razumnom roku, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu biti vraćen uplaćeni iznos.

Reklamacije zaprimamo isključivo putem naše email adrese reklamacije@dobi.hr uz obveznu potvrdu serijskog broja proizvoda s detaljnim opisom problema i pripadajućim slikama ili video snimkom koja jasno pokazuje kvar uređaja.

Proizvod zaprimamo na servis isključivo uz pripadajuću originalnu ambalažu, kao i sve dodatke koji se nalaze uz proizvod. Upute za pravilno pakiranje proizvoda.

Kupac je odgovoran za dostavu proizvoda u servis, a nakon što je ustanovljeno da se radi o jamstvenom kvaru, kupcu se osigurava povrat sredstava za dostavu proizvoda za što je potrebna potvrda kurirske službe o slanju proizvoda.

Ukoliko se proizvod pokaže ispravnim, DOBI će korisniku pregled ispravnog proizvoda naplatiti jedan servisni sat (30€ s uključenim PDV-om) uz dodatno troškove dostave proizvoda i povrat proizvoda korisniku. Cijene dostave za proizvode navedene su kod svakog proizvoda na dobi.hr mrežnim stranicama.

Ako kupac uređaj ne preuzme nakon obavljenog rada servisa u maksimalnom roku od 90 dana, uređaj će biti ekološki zbrinut.