Uvjeti poslovanja

Ovi opći uvjeti odnose se na korištenje DOBI internet prodavaonice na području Europske unije.

Korištenje

Usluge DOBI Internet prodavaonice dostupne su na internetskim stranicama https://dobi.hr, dalje u tekstu DOBI Internet prodavaonica. Stranice, kao i navedene usluge, korisnici mogu koristiti za privatnu i poslovnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema niže navedenim uvjetima i pravilima. Korištenjem DOBI Internet prodavaonice korisnik je suglasan i obvezuje se poštivati niže navedene uvjete i pravila. Iako nastojimo pružiti najbolju moguću ponudu usluga, ne možemo garantirati da će usluge na DOBI Internet prodavaonici odgovarati potrebama svakog korisnika.

Izjava o korisniku

Korisnik je svaka pravna i fizička osoba koja se registrira, izvrši narudžbu i plaćanje u DOBI Internet prodavaonici.

Izjava o prodavatelju

Barter j.d.o.o. za trgovinu i usluge
Registriran: Trgovački sud u Zagrebu, Tt-18/41830-4 od 7. prosinca 2018.
MBS: 081212214
MB : 05018285
OIB : 47244154244
Temeljni kapital: 10,00 kn uplaćen u cijelosti
Žiro račun:
HR5123400091110979887 kod Privredne banke Zagreb d.d.
HR4723600001102747710 kod Zagrebačke banke d.d.

Sjedište: Savska cesta 41, 10.000 Zagreb, Hrvatska
U daljnjem tekstu DOBI.

Cijene

Sve izražene cijene su u hrvatskim kunama (kn) i s uračunatim PDV-om.

Proizvodi

Sve robe i usluge dostupne na DOBI Internet prodavaonici.

Slike i opisi

DOBI pokušava biti što precizniji u opisu proizvoda, ali ipak ne može garantirati da su opis, slika i tehnički podaci proizvoda u potpunosti točni.

Zaštita podataka

Tajnost podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Time je omogućen siguran prijenos podataka i onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i dobi.hr Internet stranice.

Servisni uvjeti

Uz neke proizvode izdaje se jamstveni list. Na jamstvenom listu definirani su uvjeti jamstva i kontakti servisa. Ukoliko je izdavatelj jamstva DOBI molimo kontaktirajte nas kako bi vas uputili tko je u tom slučaju ovlašteni servis. Reklamacija na neispravan proizvod ostvaruje se prema uvjetima navedenim u jamstvenom listu proizvoda. Ako u jamstvenom razdoblju bude potreban popravak proizvoda korisnik se može prvo obratiti trgovini gdje je kupljen proizvod, ili servisu, kako bi dobio podrobnije informacije vezano za postupak reklamacije. Ukoliko se proizvod pokaže ispravnim, DOBI će korisniku pregled ispravnog proizvoda naplatiti jedan servisni sat (200 kn s uključenim PDV-om) uz dodatno troškove dostave proizvoda i povrat neispravnog proizvoda korisniku. Cijene dostave za proizvode navedene su kod svakog proizvoda na dobi.hr mrežnim stranicama.

Uvjeti kupnje i isporuke

Uvjeti kupnje i prodaje proizvoda putem DOBI Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće korake: registracija, narudžba, plaćanje, dostava, reklamacija/povrat robe.

Registracija

Kako bi se korisnik registrirao na DOBI Internet prodavaonicu mora biti punoljetan, odnosno ukoliko je maloljetan registraciju mora izvršiti uz privolu i suglasnost zakonskog skrbnika. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun, ili o promjeni obavijesti DOBI na e-mail adresu: dobi@dobi.hr.

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Proizvodi se smatraju naručenim kada kupac obavi cijeli proces naplate (Checkout proces). Po primitku narudžbe DOBI šalje obavijest korisniku o njenom zaprimanju na e-mail adresu kojom se korisnik registrirao.

Ukoliko korisnik ne primi takvu obavijest treba se prijaviti na DOBI Internet prodavaonicu, provjerite jesu li u košarici proizvodi koje je naručio te ponoviti Checkout proces.

DOBI se obavezuje isporučiti sve dostupne proizvode. Ukoliko neki (ili sve) proizvode DOBI nije u mogućnosti isporučiti kontaktirat će telefonski i/ili putem e-maila korisnika kako bi dogovorili isporuku zamjenskog(skih) proizvoda ili otkazivanje narudžbe. Narudžbe kreirane na DOBI Internet prodavaonici nisu obvezujuće.

Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode na internetskoj trgovini dobi.hr.  DOBI dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima, iznimno samo za neka mjesta i subotom uz nadoplatu od strane kupca, za čiji iznos se službenik trgovine telefonski dogovora s kupcem. Uslugu dostave proizvoda naručenih putem DOBI Internet trgovine obavljaju kurirska služba DPD i Hrvatska pošta. Dostava proizvoda na skladištu je moguća u roku od jednog ili dva radna dana od dana potvrde narudžbe. Za dostavu proizvoda koji nisu trenutno dostupni na skladištu, rok za dostavu je istaknut u opisu proizvoda. Iznos dostave je 35,00 kn u paušalnom iznosu za sve proizvode. Dostavljamo na sve veće hrvatske otoke, a cijena iznosi 60 kn u paušalnom iznosu. Na kupnju iznad 3500,00 kn, dostava je besplatna. Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio DOBI Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) DOBI ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. DOBI zadržava pravo ne isporučiti narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Zamjene, reklamacije i povrat proizvoda i prigovori

Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem DOBI Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14).

U obliku Informativnog obrasca o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji (korisnici ga mogu pronaći ovdje), navode se prava i obveze potrošača, kao i obveze i prava trgovca u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete pronaći ovdje.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14, članak 10.) tvrtka Barter j.d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga DOBI Internet trgovine korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Barter j.d.o.o.
Savska cesta 41, 10.000 Zagreb,
ili na e-mail adresu: dobi@dobi.hr.

DOBI se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.

Povrat uplate

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu Barter j.d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku,  a najkasnije u roku  14 dana  od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena.

Marketinške aktivnosti

Barter j.d.o.o. zadržava pravo ponude različitih promotivnih aktivnosti različitim kupcima DOBI Internet prodavaonice.

Intelektualno vlasništvo

Sadržaj DOBI Internet prodavaonice je zaštićen. Barter j.d.o.o. ostvaruje jedinstveno pravo na korištenje predmetnog sadržaja. Za svako komercijalno korištenje sadržaja na stranicama DOBI Internet prodavaonice morate prethodno kontaktirati Barter j.d.o.o. te za to dobiti pisano odobrenje.

Povezane internet stranice

Web stranice DOBI Internet prodavaonice uključuju linkove na druge internet stranice. Materijali na tim stranicama su izvan kontrole Barter j.d.o.o. Korisnici na njih pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik.

Dio web stranica DOBI Internet prodavaonice predviđen je za oglašavanje. Oglašivači odgovaraju za objavljene materijale, odnosno da ti materijali budu usuglašeni sa zakonskim normama i pravilima. DOBI ne odgovora za bilo kakve pogreške i nepravilnosti spomenutih marketinških materijala.

Dostupnost dobi.hr Internet prodavaonice

Pristup na internetske stranice DOBI Internet prodavaonice (dobi.hr) ponekad može biti otežan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje ćemo nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Način plaćanja

Načini plaćanja za narudžbe robe putem web shopa:

Plaćanje karticama: 

  • Visa, MasterCard i Maestro jednokratno
  • Discover karticama jednokratno
  • MasterCard i Visa Avenue Mall kreditnim karticama Zagrebačke banke do 24 rate beskamatno
  • Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb do 24 rate beskamatno

    Plaćanje po ponudi: (avansna uplata - uplatnica/virman ili internet bankarstvo)

    Plaćanje po dostavi:

    Uslugu plaćanja po dostavi (pouzećem) DOBI nudi za područje cijele Hrvatske, osim određenih područja u kojima nije dostupna usluga dostave DPD dostavne službe.

    U slučaju odabira plaćanja robe po dostavi, plaća se isključivo gotovinom.

    Za proizvode koje želite da organiziramo plaćanje po dostavi, tj. pouzećem, odaberite plaćanje pouzećem prilikom naručivanja ili nas kontaktirate putem email adrese: info@dobi.hr, pozivom na telefonski broj 01/7793-915, direktnom porukom na našu Facebook stranicu DOBI - Prva hrvatska pametna trgovina ili na Instagram profil @dobi.hr