Uvjeti poslovanja

Ovi opći uvjeti odnose se na korištenje DOBI internet prodavaonice na području Europske unije.

Korištenje

Usluge DOBI Internet prodavaonice dostupne su na internetskim stranicama https://dobi.hr, dalje u tekstu DOBI Internet prodavaonica. Stranice, kao i navedene usluge, korisnici mogu koristiti za privatnu i poslovnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema niže navedenim uvjetima i pravilima. Korištenjem DOBI Internet prodavaonice korisnik je suglasan i obvezuje se poštivati niže navedene uvjete i pravila. Iako nastojimo pružiti najbolju moguću ponudu usluga, ne možemo garantirati da će usluge na DOBI Internet prodavaonici odgovarati potrebama svakog korisnika.

Izjava o korisniku

Korisnik je svaka pravna i fizička osoba koja se registrira, izvrši narudžbu i plaćanje u DOBI Internet prodavaonici.

Izjava o prodavatelju

Barter d.o.o. za trgovinu i usluge
Registriran: Trgovački sud u Zagrebu, Tt-18/41830-4 od 7. prosinca 2018.
MBS: 081212214
MB : 05018285
OIB : 47244154244
Temeljni kapital: 2.654,46€ uplaćen u cijelosti
Žiro račun:
HR5123400091110979887 kod Privredne banke Zagreb d.d.
HR7924840081135295366 kod Raiffeisen bank d.d.

HR4725000091101525782 kod Addiko bank d.d.

Sjedište: Lovranska ulica 18, 10.000 Zagreb, Hrvatska
U daljnjem tekstu DOBI.

Cijene

Sve izražene cijene su u eurima (€) i s uračunatim PDV-om.

Proizvodi

Sve robe i usluge dostupne na DOBI Internet prodavaonici.

Slike i opisi

DOBI pokušava biti što precizniji u opisu proizvoda, ali ipak ne može garantirati da su opis, slika i tehnički podaci proizvoda u potpunosti točni.

Zaštita podataka

Tajnost podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Time je omogućen siguran prijenos podataka i onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i dobi.hr Internet stranice.

Servisni uvjeti

Uz proizvode izdaje se jamstveni list. Na jamstvenom listu definirani su uvjeti jamstva i kontakti servisa. Ukoliko je izdavatelj jamstva DOBI molimo kontaktirajte nas kako bi vas uputili tko je u tom slučaju ovlašteni servis. Reklamacija na neispravan proizvod ostvaruje se prema uvjetima navedenim u jamstvenom listu proizvoda. Ako u jamstvenom razdoblju bude potreban popravak proizvoda korisnik se može prvo obratiti trgovini gdje je kupljen proizvod, ili servisu, kako bi dobio podrobnije informacije vezano za postupak reklamacije. Ukoliko se proizvod pokaže ispravnim, DOBI će korisniku pregled ispravnog proizvoda naplatiti jedan servisni sat (30€ s uključenim PDV-om) uz dodatno troškove dostave proizvoda i povrat neispravnog proizvoda korisniku. Cijene dostave za proizvode navedene su kod svakog proizvoda na dobi.hr mrežnim stranicama. Ako kupac uređaj ne preuzme nakon obavljenog rada servisa u maksimalnom roku od 90 dana, uređaj će biti ekološki zbrinut.

Uvjeti kupnje i isporuke

Uvjeti kupnje i prodaje proizvoda putem DOBI Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće korake: registracija, narudžba, plaćanje, dostava, reklamacija/povrat robe. Svaki kupac završetkom procesa kupovine slaže se s ovim uvjetima.

Registracija

Kako bi se korisnik registrirao na DOBI Internet prodavaonicu mora biti punoljetan, odnosno ukoliko je maloljetan registraciju mora izvršiti uz privolu i suglasnost zakonskog skrbnika. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun, ili o promjeni obavijesti DOBI na e-mail adresu: dobi@dobi.hr.

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Proizvodi se smatraju naručenim kada kupac obavi cijeli proces naplate (Checkout proces). Po primitku narudžbe DOBI šalje obavijest korisniku o njenom zaprimanju na e-mail adresu kojom se korisnik registrirao.

Ukoliko korisnik ne primi takvu obavijest treba se prijaviti na DOBI Internet prodavaonicu, provjerite jesu li u košarici proizvodi koje je naručio te ponoviti Checkout proces.

DOBI se obavezuje isporučiti sve dostupne proizvode. Ukoliko neki (ili sve) proizvode DOBI nije u mogućnosti isporučiti kontaktirat će telefonski i/ili putem e-maila korisnika kako bi dogovorili isporuku zamjenskog(skih) proizvoda ili otkazivanje narudžbe. Narudžbe kreirane na DOBI Internet prodavaonici nisu obvezujuće.

Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode na internetskoj trgovini dobi.hr.  DOBI dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima, iznimno samo za neka mjesta i subotom uz nadoplatu od strane kupca, za čiji iznos se službenik trgovine telefonski dogovora s kupcem. Uslugu dostave proizvoda naručenih putem DOBI Internet trgovine obavlja kurirska služba GLS. Dostava proizvoda na skladištu je moguća u roku od jednog ili dva radna dana od dana potvrde narudžbe. Za dostavu proizvoda koji nisu trenutno dostupni na skladištu, rok za dostavu je istaknut u opisu proizvoda. Iznos dostave je 5€ u paušalnom iznosu za sve proizvode. Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Dostava na otoke moguća je isključivo uz uplatu na transakcijski račun ili kartičnim plaćanjem, dok plaćanjem pouzećem nije moguće. Dostava se vrši isključivo na području Europske Unije.

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Korisnik u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik može poslati pismenu primjedbu na isporučene proizvode. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio DOBI Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) DOBI ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. DOBI zadržava pravo ne isporučiti narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Povrat uplate

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu Barter d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku,  a najkasnije u roku 14 dana  od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena.

Zamjene, reklamacije i povrat proizvoda i prigovori

Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem DOBI Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 79. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/2022).

U obliku Informativnog obrasca o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji (korisnici ga mogu pronaći ovdje), navode se prava i obveze potrošača, kao i obveze i prava trgovca u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete pronaći ovdje.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 19/2022, članak 10.) tvrtka Barter d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga DOBI Internet trgovine korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Barter d.o.o.
Lovranska ulica 18, 10.000 Zagreb,
ili na e-mail adresu: dobi@dobi.hr.

DOBI se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.

Ukoliko pri odabiru isporuke odaberete „preuzimanje u poslovnici“ te plaćanje obavljate u poslovnici, tada se putem interneta vrši isključivo rezervacija proizvoda. Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim unutar poslovnih prostorija. Jednostrani raskid ugovora nije moguć, kao ni povrat proizvoda kupljenih u našim fizičkim poslovnicama.

Materijalni nedostaci proizvoda

Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 47. stavak 2. obavještavamo kupce o odgovornosti prodavatelja u slučaju materijalnih nedostataka proizvoda prilikom sklapanja ugovora na daljinu (internet kupovina):

  • Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara
    • (1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
    • (2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
    • (3) Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
    • (4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.
  • Što podrazumijeva materijalni nedostatak
    • 1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
    • 2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
    • 3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
    • 4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
    • 5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
    • 6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
    • 7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

  • Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara
    • (1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
    • (2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
    • (3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
    • (4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
  • Pregled stvari i vidljivi nedostaci
    • (1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
    • (2) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
    • (3) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
  • Skriveni nedostaci
    • (1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
    • (2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
    • (3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
    • (4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka 

Marketinške aktivnosti

Barter d.o.o. zadržava pravo ponude različitih promotivnih aktivnosti različitim kupcima DOBI Internet prodavaonice.

Intelektualno vlasništvo

Sadržaj DOBI Internet prodavaonice je zaštićen. Barter d.o.o. ostvaruje jedinstveno pravo na korištenje predmetnog sadržaja. Za svako komercijalno korištenje sadržaja na stranicama DOBI Internet prodavaonice morate prethodno kontaktirati Barter d.o.o. te za to dobiti pisano odobrenje.

Povezane internet stranice

Web stranice DOBI Internet prodavaonice uključuju linkove na druge internet stranice. Materijali na tim stranicama su izvan kontrole Barter d.o.o. Korisnici na njih pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik.

Dio web stranica DOBI Internet prodavaonice predviđen je za oglašavanje. Oglašivači odgovaraju za objavljene materijale, odnosno da ti materijali budu usuglašeni sa zakonskim normama i pravilima. DOBI ne odgovora za bilo kakve pogreške i nepravilnosti spomenutih marketinških materijala.

Dostupnost dobi.hr Internet prodavaonice

Pristup na internetske stranice DOBI Internet prodavaonice (dobi.hr) ponekad može biti otežan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje ćemo nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Način plaćanja

Načini plaćanja za narudžbe robe putem web shopa:

Plaćanje karticama: 

  • Visa, MasterCard i Maestro jednokratno
  • Discover karticama jednokratno
  • Visa, MasterCard i Visa Avenue Mall kreditnim karticama Zagrebačke banke jednokratno
  • Visa, Visa Premium (American Express), Maestro i MasterCard karticama Privredne banke Zagreb do 12 rata beskamatno
  • Diners kartice ne primamo

    Plaćanje po ponudi: (avansna uplata - uplatnica/virman ili internet bankarstvo)

    Plaćanje po dostavi:

    Uslugu plaćanja po dostavi (pouzećem) DOBI nudi za područje cijele Hrvatske, osim određenih područja u kojima nije dostupna usluga dostave GLS dostavne službe.

    U slučaju odabira plaćanja robe po dostavi, plaća se isključivo gotovinom.

    Za proizvode koje želite da organiziramo plaćanje po dostavi, tj. pouzećem, odaberite plaćanje pouzećem prilikom naručivanja ili nas kontaktirate putem email adrese: info@dobi.hr, pozivom na telefonski broj 091/476-7574, direktnom porukom na našu Facebook stranicu DOBI - Prva hrvatska pametna trgovina ili na Instagram profil @dobi.hr.