Kontakt

Barter d.o.o. ima središnjicu u Zagrebu na adresi Lovranska ulica 18, dok je za sve narudžbe na raspolaganju naš web shop koji uz pomoć kurirske službe DPD dostavlja proizvode direktno na vaša vrata.

Ako imate neki problem naš servis će svakako biti tu za Vas.

Web shop podršku je moguće kontaktirati od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati, a naš web shop vam je na raspolaganju za naručivanje od 0 do 24.

Kako bi bili maksimalno na raspolaganju kupcima koristimo se različitim sredstvima komunikacije stoga sve upite, savjete, komentare možete uputiti putem telefona, e-maila, ili neke od društvenih mreža kao što su Facebook i Instagram. 

Za sve pritužbe, reklamacije i pohvale možete nam se obratiti na e-mail adresu dobi@dobi.hr ili na kontakt broj 091 476 7574.

 

Osobno preuzimanje proizvoda moguće je na adresi Vitezićeva 70 u Zagrebu. Radno vrijeme poslovnice je od ponedjeljka do utorka te četvrtkom i petkom od 9 do 17 sati, a srijedom od 9 do 20 sati. Subotom, nedjeljom i praznikom/blagdanom ne radimo. U poslovnici je moguće plaćanje gotovinom i svim karticama jednokratno (osim Diners kartice) te svim karticama Privredne banke Zagreb do 12 rata bez kamata. Kombinacija plaćanja, gotovina i kartice je moguća.

 

 

Barter d.o.o. za trgovinu i usluge
Lovranska ulica 18,
10 000 Zagreb
OIB: 47244154244
MB: 05018285
MBS: 081212214
IBAN: HR5123400091110979887 kod Privredne banke Zagreb d.d.
IBAN: HR7924840081135295366 kod Raiffeisen bank d.d.
IBAN: HR4725000091101525782 kod Addiko bank d.d.
Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu
Temeljni kapital: 2.654,46€, uplaćen u cijelosti