SERVIS
Zadovoljstvo nam je predstaviti novu uslugu uz prodaju elektroničkih proizvoda - servis električnih romobila i robotskih usisavača! Obratite nam se s povjerenjem za sve izvanjamstvene kvarove na vašem uređaju.
IZMJENA GUMA I DIJAGNOSTIKA UNUTAR SAT VREMENA!
U sklopu našeg servisa vršimo popravak poznatih marki uređaja:
- Xiaomi
- Roborock
- Ecovacs
- iRobot
- Dreame
- Viomi
- Segway
- Kugoo i brojne druge marke
Najčešći kvarovi uređaja koje možemo otkloniti za vas:
ELEKTRIČNI ROMOBILI
- Zamjena zračnica/guma
- Ugradnja punih guma
- Servis / zamjena kontrolera – matične ploče
- Servis / zamjena baterija
- Servis / Podešavanje / Zamjena kočnica
- Servis / Promjena preklopnog mehanizma
ROBOTSKI USISAVAČI
- Dijagnostika elektroničkih kvarova
- Servis / zamjena baterija
- Servis / zamjena matične ploče
- Servis / zamjena motora i kotača
- Servis / zamjena LDS senzora
- Servis svih drugih elektroničkih komponenti (stanica za punjenje, adapteri za napajanje, senzori)
Zaprimanje uređaja na servis:
Uređaje zaprimamo na servis radnim danom 09-17 h (pon-pet), srijedom 09-20h. Za zaprimljene uređaje izdaje se radni nalog kojeg je potrebno čuvati do preuzimanja uređaja sa servisa.
Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od izvanjamstvenog popravka naplaćuje se 20 eura (PDV uključen).
Radni sat: 25 eura (PDV uključen)
Sat rada servisera se obračunava proporcionalno prema utrošenom vremenu rada. Minimalna obračunska jedinica je 0,5 h.
Uređaj možete dostaviti u naš servis:
- osobno u našu poslovnicu na adresi VItezićeva 70 u Zagrebu
- kurirskom službom: odgovorni ste da artikl/vozilo adekvatno zapakirate i dostavite. Barter d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za oštećenja nastala u transportu u vašem angažmanu. Uz vozilo obavezno priložiti sljedeće: ime, prezime, kontakt, opis kvara.
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 30 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.
Reklamacije u jamstvu:
Reklamacije u jamstvu šalju se isključivo u ovlašteni servis naveden na jamstvenom listu dostavljenom uz uređaj.
Za provjeru mogućnosti popravka i termin servisa, molimo kontaktirajte nas:
DOBI.HR poslovnica
Vitezićeva 70, 10000 Zagreb
091/476-7574
servis@dobi.hr