SERVIS


Zadovoljstvo nam je predstaviti novu uslugu uz prodaju elektroničkih proizvoda - servis električnih romobila i robotskih usisavača! Obratite nam se s povjerenjem za sve izvanjamstvene kvarove na vašem uređaju.

IZMJENA GUMA I DIJAGNOSTIKA UNUTAR SAT VREMENA!

U sklopu našeg servisa vršimo popravak poznatih marki uređaja:

  • Xiaomi
  • Roborock
  • Viomi
  • Segway
  • Kugoo i brojne druge marke

Najčešći kvarovi uređaja koje možemo otkloniti za vas:

ELEKTRIČNI ROMOBILI

  • Zamjena zračnica/guma
  • Ugradnja punih guma
  • Servis / zamjena kontrolera – matične ploče
  • Servis / zamjena baterija
  • Servis / Podešavanje / Zamjena kočnica
  • Servis / Promjena preklopnog mehanizma

ROBOTSKI USISAVAČI

  • Dijagnostika elektroničkih kvarova
  • Servis / zamjena baterija
  • Servis / zamjena matične ploče
  • Servis / zamjena motora i kotača
  • Servis / zamjena LDS senzora
  • Servis svih drugih elektroničkih komponenti (stanica za punjenje, adapteri za napajanje, senzori)

Zaprimanje uređaja na servis:

Uređaje zaprimamo na servis radnim danom 09-17 h (pon-pet), srijedom 09-20h. Za zaprimljene uređaje izdaje se radni nalog kojeg je potrebno čuvati do preuzimanja uređaja sa servisa.

Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od izvanjamstvenog popravka naplaćuje se 20 eura (PDV uključen).

Radni sat: 25 eura (PDV uključen)

Sat rada servisera se obračunava proporcionalno prema utrošenom vremenu rada. Minimalna obračunska jedinica je 0,5 h.

Uređaj možete dostaviti u naš servis:

  • osobno u našu poslovnicu na adresi VItezićeva 70 u Zagrebu
  • kurirskom službom: odgovorni ste da artikl/vozilo adekvatno zapakirate i dostavite. Barter d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za oštećenja nastala u transportu u vašem angažmanu. Uz vozilo obavezno priložiti sljedeće: ime, prezime, kontakt, opis kvara.


U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 30 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.

Reklamacije u jamstvu:

Reklamacije u jamstvu šalju se isključivo u ovlašteni servis naveden na jamstvenom listu dostavljenom uz uređaj.

Za provjeru mogućnosti popravka i termin servisa, molimo kontaktirajte nas:

DOBI.HR poslovnica

Vitezićeva 70, 10000 Zagreb

091/476-7574

servis@dobi.hr